shhmandy
Thanked 0 time

Anybody read Twilight?

i read it<333
probably the best book in the universe.
i'm so pumped for friday, me and a few friends are going to the first showing!
:banana:

Posted 9 years ago
Nicolelovesyou26
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

yeah, i replied to that.
hahah, i meant a different top.
sorry for not being exact.
:?

Posted 9 years ago
Nicolelovesyou26
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

yay(: thanks hun.

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

kay, thanks(:

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
Nona
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

I really wanna swap for these books if anyone has them.

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Agh, I hope it is a good one!
It looks good from the previews =]
I wonder who plays Jacob in the movie??

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

i finished twilight a while ago, i just haven't been able to get my hands on new moon yet.
i'm like flipping out.
i need to read it so bad:(

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

yeah and everywhere i go it's checked out or sold out.
cause it's HUGE where i live.

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

hahahhah, if my bf said he wanted to see it, i'd laugh.
i can't imagine him wanting to.
and i probably wouldn't go with him until saturday.
cause he would wanna kiss and i'll be like screaming so i can watch the movie.
lmaoo.

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

ahaha, i've seeeen every preview and stuff for it:D
<33

and yayy i'll accept you!

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 9 years ago
Nicolelovesyou26
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

so who saw the Twilight movie?

what did you think?  :nod:

Posted 9 years ago
CoutureBarbie
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

I have not been able to see if yet sad
But one of my best friends said it rocked(a guy)
and a good female friend said it was horrible and the books were better, so I guess everyone thinks diff lol

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

i saw it i think five times so far?
i dunno. i loved it, but the books were way betterrr.
<33

Posted 9 years ago
Nona
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

I haven't!

Posted 9 years ago
shhmandy
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

gasp!
it's amazingg, you should!

Posted 9 years ago
Nona
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

I just read them in the last 2 weeks. good books.

Posted 8 years ago
ranniltfura
Thanked 0 time

Re: Anybody read Twilight?

Posted 4 years ago

Board footer

Join in!

open your world wide wardrobe
 
don't use facebook ?